Välkommen hem från din skidsemester med Slopetrotter!
Vi hoppas att du har haft en fantastisk skidresa till Alperna och att vi ses på pisterna igen nästa vinter.
Här kan du se svar på vanliga frågor som ofta kommer efter att man kommit hem från skidsemestern. Hittar du inte vad du letar efter är du mer än välkommen att ringa oss på 0770 37 37 57.
Här har vi samlat de mest ställda frågorna för att hjälpa dig få svar på dina funderingar. Oavsett om du planerar din första skidsemester eller är en erfaren åkare, finns vi här för att hjälpa dig.
Vi är ledsna om det är något på din skidsemester som inte levde upp till dina förväntningar. Men om du skulle hamna i den situationen är det viktigt att du kontaktar vår personal på skidorten direkt så att de kan hjälpa dig. Det finns ingen anledning till att få skidsemestern förstörd över fel eller om du saknar något som kan bli löst nere på skidorten. Väntar du med att skicka en reklamation tills du kommer hem från skidsemestern har vi ingen möjlighet att göra situationen bättre.
Du är alltid välkommen att kontakta oss efter din skidresa om du inte tycker att din skidsemester har levt upp till dina förväntningar. Fyll i formuläret, reklamation, så kommer vi att höra av oss så fort som möjligt.
Vi är ledsna om något på din skidsemester inte levt upp till dina förväntningar.
Vi strävar alltid efter att undersöka varje enskilt fall så grundligt som möjligt och ge dig bästa möjliga hantering av ärendet.